Să aducem vara mai aproape || Wishlist

20:21

Nu știu tu, dar eu m-am săturat de vremea ploioasă. Nu spun că nu îmi place ploaia. Oooh ba da, dar nu în zilele în care trebuie să alerg de colo-colo. Cred că săptămâna asta nu a fost zi în care să ajung acasă udă din cap până în picioare. Chiar nu e plăcut, însă (încă) nu mi-a murit speranța că o să iasă soarele și o să stea mai mult alături de noi.

Deși sesiunea bate la ușă, gândul îmi zboară deja la concediu. Parcă mă văd deja într-un loc cald, de preferat cu un lac sau o mare alături. Mai e nevoie de o limonadă rece și decorul devine perfect. Daaar deocamdată astea rămân vise :)

Să nu distrug de tot atmosfera ”de basm”, am tras cu ochiul prin online să văd ce lucruri noi și interesante mai găsesc. Bineînțeles, hăinuțele îmi sar mereu în cale. Hai să îți arăt ce chestii drăguțe am găsit:

Rochiță aici

Pantaloni scurți aici


Top cu broderie aici


Bluză cu dantelă aici


Top aici


Salopeta din denim aici

Cam astea ar fi CÂTEVA :) dintre alegerile mele. Ce părere ai? Ție ți-a făcut ceva cu ochiul?
Weekend fain! Ne revedem curând. Pupicei!

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook