Monday || Outfit ideas

21:49

Hello!
Nici nu am realizat când a trecut weekend-ul și a venit din nou ziua de luni. Am încercat să profit din plin de acest sfârșit de săptămână scăldat de mii de raze ale soarelui. Sper că vremea bună te-a ajutat și pe tine să te relaxezi și să te pregătești de noua săptămână.

Lunea mi se pare mereu grea, mai ales când trebuie să mă trezesc de dimineaţă. După ce că abia reușesc să deschid ochii, mai vine și momentul în care deschid laaarg şifonierul şi încep să mă holbez la lucruşoare. O voce din cap îmi tot spune să mă decid că am suficiente haine.. şi totuşi.. 

Acum am început să mă acomodez din ce în ce mai mult cu vremea călduroasă așa că sper să nu mai urmeze diferențe prea mari de temperatură în perioada ce vine. Mi-am propus să încep să îți arăt din ce în ce mai multe ținute aici, pe blog. Poate te inspir cu alegerile mele. Deocamdată, cu gândul la primăvară, mi-am creat în minte câteva ținute pe care le-aș purta cu drag cu obiecte vestimentare găsite în acest magazin online.

Mi se par niște alegeri potrivite pentru perioada de tranziție. Prima ținută aș purta-o chiar mâine, de 8 Martie, iar a doua într-o zi obișnuită, la muncă :) Tu ai purta așa ceva? Care îți place mai mult?

P.S: Găsești detalii despre fiecare produs daca dai click pe cuvintele colorate de sub fotografii. 

You Might Also Like

2 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook