Pure Aloe Vera || Review

09:00

Neataaa!
Incep postarea de azi cu un imens "Multumesc!". M-am bucurat enorm sa vad feedback-ul vostru din ultima perioada. Se pare ca ati lasat timiditatea deoparte, iar asta imi da incredere si ma face sa continui :) E un sentiment minunat sa vezi ca lumea apreciaza ceea ce faci si te incurajeaza.

Deoarece sunt inca in asteptarea materialelor, nu am mai mesterit nimic, asa ca m-am gandit sa va vorbesc despre un produs intrat de curand in viata mea. Sunt convinsa ca toata lumea a auzit de planta-minune aloe vera. Ei bine, cei de la Aubrey Organics Romania mi-au dat ocazia sa testez gelul Pure Aloe Vera, de care am ramas impresionata. Are multe intrebuintari, insa eu l-am folosit intr-o singura situatie.

Chiar daca anul acesta nu am reusit sa ajung la mare, mi-am facut putin timp sa fug la piscina. Si ce lotiune e mai buna dupa plaja daca nu chiar gelul cu 99% ingrediente organice? Din fericire, nu m-am ars, dar am folosit acest produs pentru senzatia racoroasa pe care mi-o dadea dupa soarele dogoritor (l-am tinut in frigider, recunosc - ceea ce se si recomanda). I l-am "imprumutat" si mamei, care spre deosebire de mine, s-a ales cu o mica arsura dupa excursia de la Zarnesti, iar dupa 2 zile pielea ei era perfecta. Nu sunt genul de persoana sa ridic in slavi vreun produs daca nu sunt multumita, asa ca nu o sa recomand ceva ce nu-mi place. Acest lucru insa nu e valabil in cazul gelului Pure Aloe Vera, pe care nu am cum sa nu-l recomand.

Ca detalii "tehnice", produsul vine ambalat intr-o sticluta de plastic cu dozator in capac. Un plus, zic eu, e acela ca flaconul a venit sigilat. Daca vi-l doriti, il gasiti aici, are 118 ml si va ajunge o perioada indelungata. Eu zic ca isi merita banutii. 

Deci, v-am convis sa-l incercati? Daca l-ati folosit deja, ce impresie v-a lasat?
Pupici si o zi supeba!

You Might Also Like

4 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook