Magnet cu tăbliță de scris

09:00

Neața!
Mai e destul de puțin și trece prima lună de toamnă. Odată cu începerea noului an școlar am început să mă gândesc și începutul noului an universitar. Sunt foarte curioasă cum va fi la master, cum mă voi descurca și cu job-ul, dar și cu facultatea.

Ei bine, aceste două activități principale nu mă vor ține de parte de voi, de blog, de meșterit. Mi-am propus să continui să fac ceea ce îmi place și să încerc să îmbin cumva utilul cu plăcutul astfel încât să am suficient timp pentru toate. 

Hoinărind pe Pinterest și cu gândul la zilele de școală, mi-am adus aminte de un proiect drăguț. Din lipsa materialelor necesare, am abandonat ideea acum ceva vreme, dar iată că în sfârșit am reușit să pun lăbuța pe... vopseaua cu efect de tablă ( de scris cu creta, desigur). Știu că sună ciudat, dar eu sunt tare fascinată de ea. Primul obiect la care am folosit-o a fost această ramă foto

Acum  vreau să vă arăt o altă ”abordare”. În urmă cu câteva zile, am realizat un magnet de frigider, un fel de ”To Do list”. Baza este de lemn, pictată și decorată cu șervețel. În centru am aplicat vopsea cu efect de tablă, iar pe spate are foaie de magnet pe toată suprafața. Să fiu sinceră, nu am apucat să măsor magnetul, dar la comandă se poate reface și vă pot da mai multe detalii. Oricum, este destul de măricel. De asemenea, dacă vă doriți ceva special sau mai deosebit, îmi spuneți și vă ajut cu mare drag :)

Ce părere aveți? Vă încântă ideea mea?
Pupici!
P.S.: Orice obiect decorat cu vopsea specială cu efect de tablă vine însoțit de cretă :)

You Might Also Like

6 comentarii

  1. este asa draguta, dar sti poate poti face si cu markere sa scri..creta lasa praf dar cu marker nu e problema :)

    oricum mie mi-ar place una

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am citit si despre acel tip de vopsea. O sa mai caut, poate poate gasesc :D

      Ștergere
  2. Fain proiect, avem si noi in plan pentru bucatarie. :)

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook