A beautiful mess

18:46

Hello!
După cum ați observat, mai mereu postez dimineața. Nu știu cum se face, dar noaptea am mereu inspirație la scris. De când merg la lucru, am fost nevoită să-mi schimb puțin programul, așa că nu prea mai îmi permit să pierd nopțile (lucru valabil în timpul săptămânii desigur :)) ). Din acest motiv, azi m-am decis să scriu postarea mai devreme și să mă abat de la programul obișnuit.  

Pot spune că eram nerăbdătoare să vă arăt ce am meșterit ieri și de asta am ales să folosesc butonul ”Publică” și nu opțiunea de programat postări. V-am zis deja pe facebook că m-am jucat preț de câteva ore cu fimo. Ei bine, chiar m-am jucat deoarece am încercat o tehnică nouă. Fotografia postată de Dana (o fată foarte talentată atât în make-up, cât și pe partea de handmade; vă invit să-i vedeți pagina și să-mi dați dreptate) mi-a servit drept sursă de inspirație.

Deși îmi lipsesc multe instrumente speciale, mi-am făcut curaj și m-am pus pe treabă :) ”Vedeta zilei” este colierul din fotografii. Nu a ieșit așa cum l-am gândit, dar mi se pare deosebit și, cu siguranță, nu veți mai vedea unul la fel. A fost modelat manual din lut polimeric (fimo), la care am adăugat accesorii din bronz. 

Nu ezitați să folosiți căsuța pentru comentarii, știți doar cât de important pentru mine este feedback-ul vostru. De asemenea, mi-ar plăcea să știu părerea voastră despre noul aspect al blogului. Dacă nu v-ați înscris încă la giveaway, vă invit să o faceți acum aici sau pe pagina de Facebook. Pupici mulți!

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Cu siguranta, te pricepi la mesterit! Imi place colierul, are capacitatea de a inveseli, de a da nota de sarm si picanterie multor tinute! Te felicit si iti doresc sa il porti cu drag! :)
    Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet, Ilda! ^_^
      Colierul este pus spre vanzare, asa ca oricine il doreste, il poate avea. Bineinteles, in cazul accesoriilor unicat se merge pe principiul "Primul venit, primul servit" :D

      Pupici!

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook