The Three Things Tag

18:16

Salutare!
Un strop de pauză nu strică, așa că astăzi am revenit cu un tag frumușel, preluat de la Kleo. Nu am mai făcut de mult un tag, iar acesta chiar mi s-a părut interesant. Sper să vă placă și vouă. Să trecem la treabă :*


1. Trei lucruri din geanta mea
  • portofel 
  • șervețele, de preferat și uscate și umede :)
  • chei
 2. Trei lucruri de pe biroul meu
  • laptop :)
  • cremă de mâini cu aromă de ciocolatăăă..yammy
  • pușculița primită cadou de la prieteni, care mi-e foarte dragă ^_^
  3. Trei obiecte de mobilier preferate
  • Sunt înnebunită după home deco, așa că nu pot spune că am un singur obiect de mobilier preferat, totuși e de menționat patul de acasă pentru că e mare, mare
  • ar mai fi noptiera, tot de acasă ca nah..viața de cămin nu include așa ceva :))
  • un fotoliu superb pe care l-am văzut într-un magazin de mobilă, zilele trecute.
Am mai găsit pe Pinterest unul taaare draguț. Click aici
4. Trei fructe preferate
  • zmeură
  • pepene  
  • cireșe
 5. Trei bloguri pe care le-am vizitat zilnic
  • Pe cât posibil, zilnic încerc să vizitez bloguri, dar nu pot să zic că am doar trei :)
  6. Trei melodii care nu-ți ies din cap
  • Smiley - Oarecare 
  •  Wiz Khalifa - See You Again ft. Charlie Puth (favorita mea din ultima perioadă...)
  • Uddi - Aseară ți-am luat basma :)
7. Trei lucruri la care mă gândesc acum
  • licență
  • licență
  • licență
  • iar în pauze, mă gândesc la vacanțăăăă
8. Trei bloggeri cu personalitate mare
  • Greu de menționat doar trei, așa că prefer să nu o fac. Urmăresc multe fete frumoase și talentate și mi-ar fi greu să aleg doar trei :)
9. Trei sporturi preferate
  • tenis de câmp
  • înot
  • aa și shopping-ul :)
10. Trei lucruri care mă fac fericită
  • ciocolata
  • marea
  • materialele pentru realizat obiecte handmade
 11. Trei cărți preferate
  • Spre rușinea mea, nu am mai citit o carte de multicel.. Dar dacă se pun cărțile studiate pentru realizarea proiectului de licență, am câteva la activ.. hi hi
 12. Destinații de vacanță - tărâmuri de poveste

Sursă foto: aici
  • Marea Britanie - am o pasiune de mică pentru locul ăsta
  • New York, dar și alte minunății din State
  • Rio de Janeiro
 13. Trei lucruri pe care vrei sa le faci anul acesta
  • să-mi găsesc job-ul ideal ^_^
  • să merg la mare
  • să nu mă mai stresez atât
Dacă au timp și vor să facă acest tag, le nominalizez pe ȘtefanaAlecsandra și Alina. Oricine dorește să-l preia, este liber să o facă, dar să-mi lăsați link-ul în comentariu să citesc și eu postările voastre :)
Vă pupăcesc și ne vedem curând!

You Might Also Like

5 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook