Outfit pentru zile răcoroase de vară

09:30

Neața, oameni dragi!
V-am promis o serie de postări și iată-mă din nou la pupitru. Mai exact... în spatele lui, la laptop. M-am gândit să nu vă plictisesc prea tare cu review-uri peste review-uri, așa că azi am revenit cu o postare cu și despre hăinuțe.

Poate ați văzut și restul outfit-urilor postate pe blog și, cu siguranță, v-ați dat seama că nu sunt o fire  prea ”fashionistă”. Prefer să port lucruri care îmi plac, lucruri în care mă simt bine, indiferent dacă acestea sunt din ultima colecție a brand-ului X sau se încadrează în tendințele noului sezon. :) Cam așa stă treaba și cu ținuta de azi. 

Cămășuța albastră pe care o vedeți în fotografii și pe care v-am arătat-o și aici, este o alegere excelentă pentru zilele de vară. Înițial, am vrut să o asortez cu o pereche de pantaloni scurți, dar vremea nu a ținut cu mine, așa că am optat pentru o pereche de blugi lungi. Pentru a completa ținuta, am ales să port o pereche de balerini albaștrii, extrem de confortabili.

Pentru zilele răcoroase, puteți alege un cardigan subțire sau un blazer. În cazul meu nu a fost nevoie deoarece temperaturile nu au scazut chiar atât de mult. Oricum, pentru o astfel de situație, aș opta pentru un cardingan ceva mai lung decât ”codița” bluziței. 
 Am purtat:

Cămașă albastră, fără mâneci: Condor
Blugi: încă nu vă spun :P
Balerini: Auchan
Geantă: Vintage

Mi-ar plăcea să aflu părerea vostră despre ținuta mea și, de ce nu, sfaturi și idei :) 
Pupici!

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Dragut outfit! Bluzita este tare frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte dragut outfit..iti sta foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos, iti sta foarte bine, si eu sunt la fel :), prefer sa port ce ma face sa ma simt bine nu ce nu imi place doar ca este la moda. Cu siguranta o tinuta ce as purta-o si eu <3. Pupici la cat mai multe astfel de postari.
    alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Alina! Cu siguranta, vor mai urma postari de acest gen :*

      Ștergere
    2. Sper sa am si eu candva curajul sa fac unul de genu :), si sa gasesc si un "fotograf" care sa suporte toanele mele :))

      Ștergere
    3. Si eu sunt greu de suportat, dar nah :)) Te pup!

      Ștergere
  4. foarte frumos outfitul...imi plac mult balerinii!

    www.eager4fashion.com

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook