Flormar Deluxe Shine Gloss - Review

09:00

Bună dimineața!
Mă bucur că am reușit să termin o postare și să revin pe blog. Mi-a fost tare dor. Din păcate, problemele de sănătate m-au făcut să spun stop și să iau o mică pauză. Ultimele examene s-au dus, dar încă nu am terminat cu licența. Sper să trec și acest hop cu bine, pentru ca apoi să mă pot relaxa și să pot reveni la programul obișnuit..

Astăzi m-am gândit să vă fac cunoștință cu rujul meu preferat. Deși sunt adepta balsamurilor de buze, am făcut o pasiune pentru Deluxe Shine Gloss de la Flormar, căci despre el este vorba. Inițial i l-am pasat mamei mele deoarece mi s-a părut că ar avea o culoare prea puternică pentru mine. Însă, după ce l-am încercat... vă spun sincer: m-aș da cu el toată ziua :))

Nu vreau să vă influențez în vreun fel, dar am să vă spun de ce îmi place mie. Are un miros dulceag și îmi hidratează buzele mult mai bine decât o fac alte rujuri. L-am purtat la cursul festiv și a rezistat aproximativ 4-5 ore fără să-l reaplic. Bineînțeles, la sfârșit nu mai avea aceeași intensitate ca în momentul aplicării, dar tot ieșea în evidență.
Scuzați claritatea pozei, dar nu era cu aparatul :D Am pus-o să vă puteți face o idee despre cum arăta imediat după aplicare.

Cam atât pentru azi. Pentru zilele următoare am mai pregătit câteva review-uri. Sper să nu vă înnebunesc cu ele, așa că o să încerc să le alternez și cu alte tipuri de postări. Ce anume v-ar plăcea să citiți?

Ați folosit rujuri Flormar Deluxe Shine Gloss? V-au plăcut sau v-ar tenta să încercați?
Pupici!

p.s: acest post reprezintă părerea mea personală și nu este influențată de absolut nimic.

You Might Also Like

2 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook