Stresiune?!

09:30


Hello, hello!
Mi-am făcut curaj și am revenit pe blog. Da, da..chiar intenționez să rămân mai mult timp aici. Sunt în plină sesiune, iar acesta este principalul motiv pentru care am absentat toată luna ianuarie. Încă două examene și vine ea, vacanța.. 
Bineînțeles că nu am stat doar cu nasul în carte (ci mai mult în laptop), dar nu am avut timp de ieșeală sau de meșterit. Am realizat totuși câteva lucrușoare pe care o să vi le arăt curând. 

Ieri am avut examen așa că după-amiază am lăsat grijile și stresul deoparte și am fugit la.... patinoar! ^_^ Vremea a fost chiar frumoasă, iar escapada mi-a prins bine. Am reușit să mă relaxez și să mă gândesc și mai mult la vacanță :))  Momentan mai am de învățat,  dar ne revedem curând!

Am purtat:

Bluză: Kohl's
Pantaloni: magazin local
Eșarfă: primită
Geantă: hi hi..de la Moșu'
Geacă: Stradivarius
Bocanci: magazin local

 Pupici!

You Might Also Like

8 comentarii

  1. vai, nu am ami fost la patinuar din studentie si chiar imi lipseste...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine e prima dată pe anul ăsta :) Eu zic să mergi pentru că e o metodă bună de relaxare, râs și voie bună :*

      Ștergere
  2. Pare distractiv, trebuie sa incerc si eu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac foarte mult pozele :)
    Multa bafta la examene :*

    http://anamariaben.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes cu sesiunea si numai bine!
    Sper ca nu ai uitat de rugamintea mea :D
    P.S.: Foarte reusite pozele!

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook