Raze de soare și mult mov

08:12

Neața!
Deși suntem în noiembrie, vremea pare mai frumoasă decât în luna precedentă. Ultimele două zile au fost cu adevărat călduroase în Brașov. În timpul prânzului, puteai sta lejer în tricou fără să îți fie teamă că o să ai pielea de găină :))
Mie chiar îmi place toamna, mai ales când vremea e prietenoasă și îmi face pe plac. Ador să mă plimb și să mă bucur de razele calde ale soarelui. Chiar asta am făcut ieri.

Nu puteam să ratez o zi frumoasă, cu atât mai mult când reușesc să scap și de facultate (mai repede decât în mod obișnuit). Zis și făcut. Am luat-o pe Alina și am fugit la plimbare. Am mers prin împrejurimi, unde am găsit un loc superb (again). Nu e departe de cămin, iar priveliștea e minunată. 
Cum era de așteptat, am făcut și fotografii. Am ales câteva dintre ele să vi le arăt și vouă. Ce ziceți.. am mai învățat să stau la poze sau ba? :D
Am purtat:

Bluză: Lindex
Cardigan: Kohl's 
Pantaloni: magazin local
Ghetuțe: New Yorker
Eșarfă: primită cadou
Pupici!

You Might Also Like

8 comentarii

  1. Sa mai spun, din nou, ca movul e culoarea mea preferata ?:)))
    Iti ador cardiganul <3
    Imi place ca ai pus mai mult poze! Daca as sta in Brasov cred ca mi-as face non stop poze :)))
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Și eu ador movul, iar cardiganul ăsta e unul din preferatele mele :)
      Mă bucur că postarea a fost pe placul tău. Te pup!

      Ștergere
  2. Ce tinuta frumoasa, iar tu Irina esti o scumpa, pupici!
    http://www.xcentrica.ro/boyfriend-sweater-ootd/

    RăspundețiȘtergere
  3. <3 love mov, super tinuta, vreau si eu al tine acolo :), Pupici
    http://justpink5007.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook