Machiaj complet cu 100 lei

16:30

Hello!
E iarăși început de săptămână. A trecut și Halloween-ul, acuși vin sărbătorile de iarnă și imediat anul nou. Dar să nu fugim cu gândul așa departe pentru că suntem abia la începutul lui noiembrie. 
V-am promis săptămâna trecută că îmi pun la punct agenda și nu vă mai las singurei aici, pe blog. Zilele astea o să mă ocup de comenzile unora dintre voi, dar până atunci am revenit cu ceva diferit. Hoinărind prin blogosferă am dat peste o postare interesantă. Provocarea constă în alegerea unor produse de machiaj, astfel încât să nu depășim bugetul de 100 lei. Vă invit să descoperiți propunerile mele :)


1. Fondul de ten Rimmel London Match Perfection. Are un grad de acoperire mediu, oferă tenului un aspect natural și se întinde foarte bine și cu degețelele.
( 28-30 lei ) 
2. Balsamul de buze Baby Lips. Nu folosesc ruj decât ocazional și din acest motiv nu pot spune ”nu” unui balsam de buze. Îmi plac mult cele de la Maybelline și le folosesc cu drag. 
( 12 lei )
3. Pentru machiajul ochilor am ales Avon True Color Quad Stone Taupes. Sunt zile în care rimelul îmi este suficient și nu am nevoie de fard. În cazul în care vreau totuși ceva discret, folosesc nuanțe de maro, așa că această trusă este perfectă. 
( 25 lei )
4. Rimelul Rimmel London Scandaleyes este unul dintre preferatele mele. L-aș recumpăra oricând ^_^ . Îmi place faptul că nu încarcă genele și le dă un aspect frumos. 
( 15 lei )
5. Creioanele pentru ochi ADA sunt ieftine, dar bune. Pentru că m-aș încadra în buget, aș lua trei: unul negru, unul alb și unul maro :)
(1,5 lei)

Total: aprox. 87 lei (*happy*)

Sunt tare curioasă de alegerile voastre, așa că vă aștept comentariile :)
Pupici!

sursă foto: Google și Pinterest

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Super ideea cu acest post! Si imi plac foarte mult produsele alese. Si eu sunt innebunita dupa Baby Lipsuri.:)

    www.juliahasch.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-a plăcut :) Poate îmi spui și propunerile tale.
      Pupici!

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook