Did you miss me?

13:43

Aho, aho
Copii și frați, 
Stați și m-ascultați, 
În Decembrie nu intrați :)
Am lipsit cam multicel, dar m-am reîntors la scris. Sunt multe de povestit, multe de împărtășit. O să le iau frumușel pe rând, dar nu vroiam să treacă luna fără să mai scriu măcar un post. 
Am avut o perioadă destul de încărcată, iar seara patul mi-era cel mai bun prieten. Deoarece urmează luna cadourilor, am muncit cu drag la comenzile voastre astfel încât totul să fie onorat la timp. O să anunț curând și data limită (până când mai primesc comenzi).
Astăzi m-am gândit să vă arăt niște cerceluși realizați pentru o prietenă dragă. Probabil i-ați observat și pe Facebook, dar acum îi vedeți în detaliu. Sunt modelați manual din lut polimeric și lăcuiți pentru protecție.

Cerceluși ”Snowman”. Diametru 14 mm.
Cerceluși ”Floarea soarelui”. Diametru 12 mm.
Cerceluși ”Biscuiți”. Diametru 8 mm.
În încheiere, vreau să urez un sincer ”La mulți ani!” tuturor sărbătoriților :)
Ne revedem curând! (de data asta e sigur ^_^ )
Pupiciiiii

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook