Ce am mai primit :)

08:30

Frumoșilor, mi-a fost tare dor de voi :)
Au trecut câteva zile de la ultima postare, așa că am decis să revin pe capul vostru. Aveam multe idei pregătite pentru săptămâna asta, dar timpul nu a fost de partea mea. Sper să îmi revin și să mă țin de program deoarece acuși vine weekend-ul și agenda este iar încărcată :))
 Pentru moment, vă invit să citiți un post scurticel despre produsele pe care le-am primit și să savurați ceaiul (sau cafeaua) alături de mine. 

Mai țineți minte punguța de pe Facebook primită de la Elemental? Ei bine, poate vreți să știți ce se afla înăuntru. În urma unei înscrieri, am primit pentru testare Apa de Trandafiri și Apa de Melisa, ambele de la Mayam. Am să revin cu mai multe detalii, dar și un review la aceste produse, în curând.
La începutul lunii, am participat la concursul organizat de Lucia (All that beauty things) cu ocazia aniversării sale. M-am bucur enorm atunci când am văzut lista câștigătorilor. Random m-a ales a cincea norocoasă, așa că premiul de mai sus a ajuns zilele trecute în posesia mea. 
Deși sunt ghinionistă din fire, se pare că săptămâna trecută a fost una destul de bună pentru mine (productivă chiar :)) ). Nu am urmărit horoscopul, dar și cei de la Marionnaud România mi-au făcut o surpriză frumoasă. Am participat la concursul ”Sărbătorește Franțuzește” și m-am ales cu un parfum super drăguț (plus un voucher cadou și o sesiune de flash make-up gratuită). Dacă sunteți interesați de parfumel, o să revin cu detalii și fotografii. 
Cred că e suficient pentru moment, nu? Eu trebuie să fug la facultate, așa că vă doresc o zi superbă!
Pupici!

You Might Also Like

4 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook