Cu drag, de la TeX

09:30

Bună dimi, tuturor :)  
Înainte de toate vreau să vă mulțumesc din suflet că mă susțineți și că sunteți alături de mine. M-am bucurat enorm să văd cât de apreciată a fost postarea de ieri. Vor mai urma și alte proiecte de tip DIY așa că stați aproape. 
Astăzi dăm pagina și vorbim (din nou) despre hăinuțe. Odată cu venirea noului anotimp, trebuie să scoatem de la naftalină lucrușoarele potrivite noilor temperaturi. Și pentru că nu avem niciodată suficiente haine, este necesară o cură de shopping. 
Dar ce ne facem dacă bugetul este limitat și dorința mare? 

Vă propun o alternativă care să vă scape de această grijă. Dacă ați intrat în Carrefour (măcar o dată) și ați trecut pe la raionul de îmbrăcăminte, sigur ați făcut cunoștință cu hăinuțele de la TeX
Eu îi recomand. Mi-am achiziționat de-a lungul timpului diverse lucruri de la ei și am fost încântată. Prețurile sunt accesibile, iar calitatea este chiar bună.  
De curând (pe 18 septembrie mai exact) au lansat noua colecție. Încă nu am ajuns prin Carrefour, dar vă invit să răsfoiți și voi catalogul online aici. Eu m-am îndrăgostit de rochița burgundy, de mai jos, și de gentuța din stânga-jos. (v-am zis de când caut una și zilele trecute).
Pentru zilele de toamnă târzie, când e vremea perfectă de mers la plimbare, mi-am și gândit un outfit comod (și simpluț) . Am ales o pereche de blugi slim, o bluziță (ei o numesc jachetă ..hmm) tricotată și o pereche de ghetuțe. Ca și accesoriu, îmi place eșarfa portocalie :)


Voi ați încercat îmbrăcămintea de la TeX? Cum vi se pare noua colecție?
Până data viitoare, vă doresc o duminică super, super!
Pupici! :*

You Might Also Like

2 comentarii

  1. si eu imi achizitionez hainute de la ei..lovely!

    www.eager4fashion.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi hi.. mie îmi plac hăinuțele lor și faptul că au prețuri avantajoase :)

      Te pup, draga mea!

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook